15.08.2013 13:04

Logo von Binsdorfa je na světě!

Čili - logo von Binsdorfa dospělo do finální fáze. Teda abych to upřesnil - vlastně to má bejt spíš taková kaligrafická věcička, kterou doplním svůj zápis do vrcholové knihy. Podobně to dělá i Osoba, ale ten tam kreslí takovýho hnusnýho vobtloustlýho ftáka. Moje značka je graficky čistší, působí mnohem harmoničtějším dojmem.

To je finální tvar loga, kterej budete potkávat v Gipfelbuchách:

Jak jsem postupoval - měl jsem takovej šmírák a na něm jsem to 5 dní trénoval. Dumal jsem i o tom, že by to Béčko mohlo mít tvar lezecký karáble. Problém je ale v tom, že karabiny ve tvaru B se moc nedělaj. 

Tady je ten šmírák, abyste viděli, že jsem si vopravdu máknul:

Nakonec to vyhrálo to zafajfknutý logo vlevo.
Díky, že jste mi drželi palečky!

Ahoj
von Binsdorf

 

—————

Zpět


Komentáře

Datum: 21.08.2013

Vložil: dragoon

Titulek: logo

Navrhovala bych čínského draka, je to nyní v kursu.

Odpovědět

—————