09.08.2013 10:19

Mlynářův kámen - Dolní Zálezly a von Binsdorf

Někdy v červnu 2013 jsem se byl podívat s osobou Papoušem na Mlynářově kameni v Dolních Zálezlech (kousek od Ústí). Skály jsou orientovány na sever, takže tam byl v právě panujícím parnu docela chládek.


Wali kukula 5-. Tady mě osoba Papouš trápila.

Napřed jsem si vylezl cestu Český Merán 4, svou první cestu na prvním a po vlastním jištění! Pak jsem vybouchal Poslední ženu 5-, resp. Umělou orchidej 4. Na stejný masiv - Prášek - jsme si dali i Výklenek pro madonu 5-. Zapsal jsem se do knihy.


Konečně nahoře. Jsem unavený, ale šťastný a spokojený.

Pak mě ale osoba Papouš zavlekla do cesty Wali Kukula 5, kde mi to moc nešlo a osoba Papouš mě nutila pořád lézt nahoru. Taky na mě křičel. Nakonec jsem to ale nějak vyplazil.

V Zálezlech se mi moc líbilo, akorát se budu muset naučit trochu lézt nohama.

Ahoj
von Binsdorf

—————

Zpět


Komentáře

Datum: 09.08.2013

Vložil: Míša

Titulek: Super!!!

Příště trochu ostřejší fotky,ale jinak super.Jen ať se Ti zážitky i příspěvky množí.

Odpovědět

—————

Datum: 09.08.2013

Vložil: osoba Papouš

Titulek: Seš borec, Davide

Kukula je jednou z nejzáludnějších cest ve Středohoří!

Odpovědět

—————